uuuuuuuuhhhhhhhhhhhh

så trött
så trött
så trött
håller på å somna
på biblan :(

bloggar lite bara för att skryta röven av mig. jag har glömt att säga attJAG FICK MAXPOÄNG PÅ KEMIPROVET AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
helt sjukt
jag har aldrig fått maxpoäng på ett prov innan :D och KEMI!??!?!?!??!? hihihihihihihi fysatan va jag är lycklig

jag har simmat också
det gick bra
det var skönt
nästan helt tomt på folk
nu är det bara idrotten kvar + att vara i skolan till tjugo i fem
WIHUU

(skrivit ut rookiebiljetterna, RONJA!)

Kommentarer
Postat av: ronja.

good. hahahaha. du fattar inte. good.

2008-10-21 @ 17:42:05
URL: http://ronjanilsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0