tooorsdag va

HEJJ!
lite off på senaste tiden, i'm sorry for that men jag har vart upptagen med att LEVA. tack.
temaveckan i skolan är förjääääääävlig faktiskt. det enda vi gör är att lyssna på tråkiga föreläsningar av RUT/ELVIRA och bertil/blablabla OCH så ritar vi en jäääävla massa. men tror ni att JAG nånsin får rita? nä självklart inte.  inte för att jag vill rita eller så..... men lite tråkigt attt  samma familjemedlem tar för givet att den får rita ALLT `____´ 
igår var det dock lite spralligt på sista lektionen! det var assskoooj. jag å frida å disa å stina gjorde en dödens loppa! uuuhhh den är redigt hemsk :D:D:D om man inte gör det man blir tillsagd så kommer loppan å hemsöker dig nästa natt, åde vill du inte. det kan jag lova :)
påtal om natt. sov ju hos philip inatt i lindsdal. jag hade världen äckligaste mardröm. tänker inte gå in på detaljer, men jag kan nämna SÅRSKORPOR+MASKAR. i huvudet. arghhh. vaknade klockan halv fem imorse (av rädlsa för maskarna) och kunde inte somna om. philip snarkade lite, som vanligt ^^

skolan idag var chiiillllll, vi gjorde inte så mycket. det blev ekklig mat, jag va assugen på kroppkakor å vi veggisar fick nån jävla potatisäckelskit :(:(:(:( jag avr ledsen i flera timmar. NEEEEEE!
efter skolan shoppade jag UNDIES för nästan 500 spänn. jävla dyrt alltså. sen träffade jag fridizzz <3<33 ::*:* och hon köpte en ASFIN å SKITSNYGG å helt UNDERBAR vattenpipa! den var dvärgliten å svart som natten! uuuh myztisk alltså. avis, I is it.

föresten så ska vi välja individuella val. ångHEEEEEEEST

pözzzzzzzz

(LÄS: www.freyda.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Anton

:O HON HAR KÖPT EN BABY! DET ÄR DET ENDA VI GJORT DE SENASTE VECKORNA! RÖKT BABY! en baby är en litenliten svart vattenpipa som innehas av min granne isadora, och nu även av frajdsen :D

2008-10-02 @ 19:46:10
URL: http://bombhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0