snart är det rookie




på torsdag smäller det! åker upp på torsdagkväll till anton å chillar där torsdag/fredag. på kvällen på fredagen börjar spelningarna :D:D:D:D har inte ens köpt biljet.... detär nog dags snart hehu. helgen har alltså spenderats med philip, som vanligt. igår var det ju gymnasiemässa så vi var tvugna att vara i skolan. sov föresten första natten i min 1.40 säng i fredags, underbart :D skolan var chillzor, tramsade mest runt och åt massa gott. hem till philip sen och vi skulle möblera om hans rum. det började bra, och slutade bra HÖHÖHÖ. sen gjorde vi oss redo för att se på GÖKBOET, somnade i philips knä. han skrattade så jävla mkt så det var faktiskt svårt att sova, höhö. vaknade sedan och då spelade vi PORTAL!!!! jag spelade till en början, men sen började jag må illa pga allt fett jag hade proppat i mig under dagen. så philip fick spela vidare. han fastnade och satt uppe halva nattens medans jag ville sova, bitch <3.

idag har vi skejtat, bakat äckliga bullar, kollat på lite dokumentär å gosat med nellie :D hon är söt och gillar philips säng nästan lika mycket som jag gör. nu är jag hemma igen och det är lika tråkigt som vanligt. imorgon ska vi ut till lindsdal för theo fyller 4 :D myyzzz.

jag har matteläxa och jag fattar fan ingenting överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0