pepparkakor och kaffe

det är fint det. en kopp svart kaffe (koffeinfritt blev det idag, nyttig) och en fet bunke med pepparkakor. åt inte särskilt mycket i skolan, hade ingen direkt aptit, så jag känner att jag är värd att frossa i pepparkakor. pepparkakor är nog det allra bästa med julen & vintern. pepparkakor och lussebullar. åh halleluljah!

idag hade jag bara tre lektioner i skolan. engelska, kemi och spanska. och på spanskan gjorde vi inget alls, fick bara reda på provet och kollade på perversa filmen. det var najs. föresten så hade lärarn räknat en massa fel på provet :D maxpoäng var inte 96, utan 86. jag hade inte 69,5 poäng utan 74,5!!!!!!!! av 86!!!!!!! nästan mvg där :D iiihhh!!!!!!!

efter spanskan gick jag och satte mig på centralen för att vänta på min buss. johanna ringde och berättade att hon skulle till rookie på FREDAG istället för LÖRDAG :D
LYCKA LYCKA LYCKA! fan va vi kommer ha kul. partyy woooooh

(jag är glad igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0