mätt och belåten, I is it

hej. jag har precis proppat i mig tonvis av MAAAAAT! och har fan inte ett dugg ångest, så jävla najs. idag har jag nämligen simmat i 40 (!!!!!) minuter, 50 (!!!!!!!) längder, 1250 (!!!!!!!!!) meter :D det var jobbigt, men fan inte så jobbigt som jag trodde det skulle va :O  så nu är jag mätt och nöjd och klad hest. jag lagade egen mat idag, helvegansk :) nöööjd

skolan va ganska chill, den dagliga huvudvärken hälsade på efter lunch, som vanligt. it suxxxx. men som tur va vare bara lots + svenska kvar, så jag var ändå inte såååå fruktansvärt ledsen. träffade philip med en stund innnan jag simmade, han är fin.

matteprov + samhällsredovisning imorgon, så nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta mitt klorhår sen ska jag plugga hela kvällen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0