kajsa och antn ekberg, vilket par!

det tycker iallafall lärarpraktikant-helen. jag däremot.... naah. han är inte min typ. vi fick alltså göra parprovet i naturkunskap idag. som tur va så hade anton pluggat, det hade inte jag. jag satt och läste SERIER hemma hos philip igår istället, underbart :D skolab var helkool idag, åkte in till stan och träffade mamma efter. vi köpte säng och kudde och vasar å en HURTS jag håller på å sätta ihop nu. klurigt. sängen får jag hem imorgon :D 140 fucking centimeter :D:D:D DEEET NI!!!!!! mhm i like.


allt är som vanligt, peppar rookie. pappa är ett as men det är ju också som vanligt hejdå

Kommentarer
Postat av: P.

Kajsa är liten, sängen är 1.40 på längden. Smalare på bredden. Btw, går Anton Ekberg i din klass, bör ju inte finnas såå många med det namnet... =/

2008-10-16 @ 21:35:04
Postat av: kajsa

ja, han går i min klass. vem är du, P.?

2008-10-17 @ 18:25:38
URL: http://kajso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0