jag utmanar Reinfeldt, 4 ronder i en ring

sen tar jag Anders Borg och Sven-Otto Littorin!

höhöhöhö, våldsamma exter är faktiskt inte, tro det eller ej, riktigt min grej. men K.O med sällskapsresan, där har vi fan bra grejjer :D gillar låten SUPERMYCKET, även fast texten är lite.... arg. MEN DE E PUNK höhöh. sällskapsresan har gjort en låt som heter grön ungdom också, dom dissar vegetarianer och hippies. men den är fan också bra! argh, vill inte tycka om sån musik egentligen.


klockan är justn u två minuter i sju. jag är förjävla trött. men jag börjar tjugo i nio idag, så det är superchill :D bussen går inte förrns åtta MMMMMMMH ska chilla fett i en timme nu :) 

Rak vänster, knockout, Fredrik Reinfeldt han jiddrar aldrig mer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0