ingen mer dramatik

det var vuxet, behärksat, långsamt, sansat å tråkigt och trist
det är så ttråkigt och trist utan dig


oh my god
markus krunegård är kung och imornkväll ska jag se honom tillsammans med FRIDA, JOHANNA, ANTON, RONJA OCH PHILIP!!!!!!!!! det, mina vänner, kommer bli magiskt. jag hoppas på en repris av rassle.  massa övelyckliga ungdomar som bara hoppar runt, runt, runt och skriker ut texten. åh, så underbart.

idag ska jag till skolan. ovanligt? hade ont i halsen när jag vaknade.... hehehehe. NÄ men jag ska till skolan! och det kommer vara segt ash ewll, men sen ska jag simma och det tycker jag om! tro det eller ej, men jag har fått asfeta muskler på axlarna. shiiiieeet. puss på att simma. fast jag vill inte ha breda axlar, inte ett dugg. jag  fasar tillåmed för att få breda axlar, men det är ju samtidigt kul med lite resultat!

martin är farlig
men han är jättefin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0