helgen



den har varit mycket bra. mådde skitbajskorv  fredags men nu är allt bra och det gillar jag analmycket. analklåda är föresten sveriges osexigaste ord, enligt nån tidning. hihi.
sov hos philip efter filmen i fredags :) upp HYFFSAT tidigt lördagmorgon för att åka ut till böle och plocka svamp (!!!!!!). helt galet, jao. men det var hemskt trevligt :D hittade FETT mycket svamp! hela jävla skogen var verkligen full :D sen lämnade dom av mig här hemma, tilde hälsade på keiko också höhö. jag duschade & åt sen åkte jag in till philip igeeeeeen. gick på party i lokalen, thang & joel hade fyllt år. det var jättetrevligt, fast philip och jag trotsade ost-grejjen :O vi var tvugna att va trevliga å äta lixxx ;) pizza är så förbannat gott. åt det idag igen, hemmalagad ofc ((:
idag har vi skatat & pluggat & ätit pommezzzz. fyfarao vilken bra helg :D  

Kommentarer
Postat av: Nonton

knarkarbänken?

2008-10-13 @ 02:05:27
URL: http://bombhills.blogg.se/
Postat av: kajsa

yeeeeeeees

2008-10-13 @ 07:32:12
URL: http://kajso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0