hej mina små barn

och det gäller även kärleksbarnet i philips mage <33 föresten så har jag hittat fulingen som tror att vi har ett barn på bilddagboken, han är inte så snygg ^^

igår var "sista"  jobbdagen för vår del, asskönt! tre dagar räcker gott och väl om jag säger så! ont i ryggen och fetaste träningsverken i benen, i hate it. nu sitter jag hemma hos philip och idag är en slödag. skitksönt. han pluggar och jag sitter vid datorn. chill. imorgon ska vi hem till mig och träffa finaste keiko som jag inte träffat på år och dar. mamma säger att han ahr blivit tjock :D soet.



lov är najs när man verkligen har lov helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Ze Antån

hur mkt grävde ni upp ur jorden då?

2008-10-30 @ 22:23:38
URL: http://tjugiofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0