ängörundan

idag möts vi. det kommer säkert gå åt helvete, kommer inte orka springa alls. jag vill så gärna klara det, det skulle ju självförtroendekicken som behövs nu, om jag klarar det, så lovar jag att börja springa mer på fritiden.
OK?
föresten så har jag fått en muskel, en fin liten muskel på överarmen. den kanske alltid har varit där, men nu syns den iallafall. ska helt klart fortsätta med simningen. tror jag ska lägga upp det så att vissa dagar simmar jag långt, vissa lite kortare. tyyyyp, 1500m en dag, 1000 nästa, 1500 - 1000 osv. sen när jag fått upp min kondis lite så blir det 2000 - 1000. WOOOHHHH! fan om jag får synliga, äckliga ryggmuskler, då spyr jag.

matteprov idag också. uuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhh är det enda jag har att säga. det kommer gå åt helvete det med. plus, redovisning. hej G som betyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0