nej nej nej nej nej

NEJ
ingen rugby
NEJ ingen simning

jag hoppas att det är mina piller, annars så är det illa. jag har inte lust med någonting. jag bara sitter och glor och hatar allt och alla.

och så har jag gått upp i vikt. ganska mycket ganska snabbt. utan att få muskler, tvärtom. min förstora kjol är förliten. åh gud vad jag hatar det här. helst av allt så skulle jag bara vilja sluta äta. jag vet att det inte hjälper, men man tror ju det jsut då. skit.

nu skulle det vara bäst med en philip-kram. en sån som jag får ibland när vi fortfarane "sover" runt klockan halv sju på morgonen, när man är så gott som vaken, men fortfarande inte vet vad man gör. en sån kram. men det går inte.

och så saknar jag keikojäveln.

fy

Kommentarer
Postat av: Sara.

hoppas du får en bra kväll:)

2008-11-19 @ 20:19:25
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0