mina händer glittrar

jag är så trött som att jag knappt orkar skriva. men jo, bannemig. det är för min egen skull. om ett år ska jag kunna sitta här och garva åt hur patetisk jag var!

idag gick jag i skolan till tjugo i fem. när jag slutade så var det nästan kolsvart ute. philip skulle följt med till maxi, så jag väntade på honom. väl ute vid cyklarna så ångrade han sig. i hope you feel my evil eye `__´
satte mig på bussen och lyckades hålla mig vaken. jag har inte gjort nånting sen jag kom hem. försökte skriva på novellen men det går åt helvete. städade lite på mitt rum, och duschar har jag gjort. och nu sitter jag och saknar keiko, så sjukt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0