kubjävel

hallo
ska börja med att sägs att matteprovet faktiskt gick förvånansvärt bra! löste mvguppgifterna SUCKERS :D ohh i like.
imorgon är det då spanskaprov som gäller. blää.
dagen har vart bra annars, slutade vid tre :) sitter hos philip nu och han har suttit framför datorn sen vi kom hem. tills nu. det suger apa. jag ahr haft bajstråkigt, men som tur är har jag pluggat den tiden. konstant i en timme nu.
gissa vad han har gjrot framför datorn? kollat fusk till rubiks jävla kub. nu har han och max löst den. jag hatar kuben. KUBEN. han säger inte "vart är min kub?" längre. nej nej. han säger "vart är KUBEN". han har övergett mig för kuben. för kuben och benjicricket.

jag är förkyldast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0