jag kan fortfarande förneka det

idag så var vi i simhallen på idrotten. lärarn sa att "nu ska ni simma 100 meter, alltså 40 längder" och jag blev skitglad. hatr ju haft sjukt dåligt samvete för att jag itne simmat på en vecka, men nu var det fixat. jag tycker om att simma, kom jag på idag. medans jag simmade om mina klasskamrater, även de som är supervältränade. och jag, svaga dålig hållning-kajsa, äger dom på att simma. det känns bra!

sitter hos philip nu, pluggar egentligen spanska men man måste ju få ta en paus. han duschar. fräsch. ahr kollat igenom "jamie's fowls dinner" där jamie oliver (nakna kocken aight) granskar kycklingindustrin. jag vill inte äta ägg. jag tror jag ska sluta med ägg nu. det är ju mycket svårare att sluta med mjölk än med ägg, så det väntar jag lite med. men fyfan vad hemskt det är alltså, jag rekomenderar er starkt att se EARTHLINGS. gör det, jävla köttätare. jag blir så ledsen när jag tänker på det :( att folk äter kött för att det är bekvämast så.

nu lyssnar jag på markus, det var ett tag sen. han är fin. den där vampyren.
voy a estudiar español, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0