i bet you look on the dancefloor

fetaste braiga låten. för ett tag så skulle vi ge bort våra hundar, nu ska vi inte det längre. det känns asbra. tro det elelr ej, men jag tycker fortfarande om mina doggies mest i hela världen. pappa snacka om att ha dom inne mer, va med dom på stan och så. dom måste bli vana vid folk helt enkelt. monster.

idag så skulle jag simma. det slutade med philip. jag simmade alltså inte, jag är way to lat för det känner jag. nu ska jag sova i philips säng, den är bäst. fast idag så satt jag i MAX säng och pluggade, och den var fanimej skönare. höhöhöh.


skolan var chill. lite jobbigt, men inga gråtattacker. och alla är okänsliga och skrattar, dom suger. ingen märkte nån skillnad på håret heller, hm. jag hatar skolan hejdå.


Kommentarer
Postat av: Rut

jag lade visst märke till håret... hm. men jag tror jag glömde att säga ngt..oop. Det var fint iaf (:

2008-11-03 @ 20:47:19
URL: http://rutannelisabeth.blogg.se/
Postat av: amina!

jag fnizzar lite

du vet nog

kanske

2008-11-05 @ 20:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0