where there is hate there is YOU

hallihallå
nästan tvingad, me nde e chill för jag har tråkigast!!!
ganska trevlig dag måste jag säga :D hade soft mentorstid + soft matte + soft engelska. sen vard et dags för idrott. multiboll. superdupertråkigt. tråkigaste man kan göra. liksom.... massa olika bollspel. bollspel suger :O aja vi ägde ut det orangea (klurig stavning 4tjo) som fan för vi hade ju ROLIGASt HAHAHAHHAHAH. totally. jag hade skitkul. verkligen! he he he.
sen va det spanska iallafal å vp var först ut med provet. han sa att det var knäppt å att jocke bara ställde massa följdfrågor :(:(:( vill inte.
bajs.
aja.
sen åt vi å jag fick SJUKT god mat. alltså. serri. godaste jag ätit sen jag kom hem till sverige :D dom andra fick skinksås å jag fick nått knäppt med massa grönsaker. så-jävla-gott. å starkt! yumyum :D
hade chill SO å tråkig muzzik. sen hem. äta-sova-springa-duscha"plugga". kemi..... fattar inget.

föresten så glömde jag min ansökan hemma idag :D fick ringa papi som fick åka in å ge mig den. sneeellll.
natur it is. har ångest. ingen fritid. bajs. hejdå.

image229
fina

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

låter som en prima dag! Larzon ser cp ut. siestasiestasiestasiestasiestasiestasiestasiestasiestasiestasiestasiestasiestasiestasiestasiestasiestasiestasiestasiestasiestasiestasiestasiestasiesta

2008-05-05 @ 22:14:47
URL: http://surfinginmyroom.blogg.se
Postat av: kajzzizizizzz

larzon är söt :D
SIESTA
inte salt

2008-05-05 @ 22:39:11
URL: http://kajso.blogg.se
Postat av: Anonym

peppar

2008-05-05 @ 22:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0