rocken spelar ingen roll längre

har egentligen inget att skriva. ändå hamnar jag här. men sååååå e det. lite konstigt det här med bloggar tycker jag. för typ ett år sen visste jag inte va en blogg va! eller jo alltså det va ju lunarstorm som först introducerade detta fenomen. bytte ut funktionen "dagbok" mot blogg. jag gillade det inte! skrev typ på namnlistor för att få "dagboken" tillbaka, hah. min svenskalärare snackar om bloggar jättemycket. å hon e ganska gammal..... min farsa undrar varför jag bloggar. äldre + internetgrejjer = inte sant.

jag vill ha en hundvalp. eller hundvalpar. skulle va perfa om britta fick ju. tror inte ni förstår mysigheten i att ha massa kravlandes små varelser som äter/badar i välling åsen kommer å kletar ner hela dig. så jäääävla underbart :D vill ha NU! åså vill jag ha ett jobb å en egen lägenhet hyffsat centralt. å kanske en snygg pojkvän å massa coola kompisar. serri. om mitt liv blir jättedåligt & jättenormalt kommer jag bli så jävla deprimerad xD
såg reklam idag på bdb om BARSKOLAN på mallorca! så jävla najs. ska lätt dra dit efter gymnasiet. 2 veckor i Magaluf för 16,000. sen är man bartender å får jobb jättelätt. ska lätt jobba kvar där i sooolen <3 perfekt eftersom jag inte ska gå handel/tursim. kommer ju lätt behöva ett år off skolan. fyfan. aja jävligt najs iallafall :D å bartender är säkert jätteroligt yrke, måste möta jävligt roliga människor.

skolan gör mig jävligt deprimerad.
det plus annat
hejdå

Kommentarer
Postat av: Ze Antån

du har ju redan ascoola vänner D:

2008-05-07 @ 21:55:51
URL: http://tjugiofyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0