nöjd

jag är så jävla nöjd! (protest mot veronica maggio). idag har det faktiskt hänt saker! tack vare pappa! han har bestämt sig för att vi inte ska sitta så jävla mycket vid datan & tvn. jag sitter här å ronja vid tvn. så äre. jämt liksom. så imorse när jag vaknade hitta jag en lapp på bordet. det stod: NYA REGLER! INGEN DATA & TV INNAN KLOCKAN 18.00 TILL22.30. hihi söt pappa va? han förstår inte att det finns väldigt många som sitter mycket mer än vi. men aja. så istället för å sätta mig vid datan så käkade jag superfrulle. sen solade jag ungefär 1½ timme. NAJS! mina kosslurar slutade fungera. tänker inte säga att dom gick sönder, för dom slutade fungera. som koss alltid gör. jävla skitkvalitét. bajs.
SEN blev jag superpigg å tänkte springa. men det var ju sol & svettigt så nääää. gick med tindra! till sjön å tillbaka. de e 6 km :D kände mig jätteduktig. tindra också säkert ((: mötte massa folk å alla såg jätteimponerat på mig som kunde gå med en stor farlig schäfer (hon är världens snällaste) å hon gick jätteduktigt ååååååå tindra<3 sen när jag kom hem tänkte jag plugga spanska. jag kan inte spanska. tänkte att om jag hittar på nått annat så kanske jag kan spanska senare. AIGHT. sprang 2 km :D
jag är så jävla bra <3
nöjd

har gjort lite på spanskan också....... men den är svår :(
ätit skitgod mat. kyckling <3 från och med imorgon är jag vegeterian. MINST! får se om jag kör på veganstajl senare också.... när jag ätit upp all fetaosten dvs ((:


PUSS/k

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

låter som en toppendag. Jag har suttit vid datorn typ HELA dagen och det har varit hemskt.

2008-05-04 @ 17:15:36
URL: http://surfinginmyroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0