nofx

jag är såååå jävla peppad på west coast riot! nofx är så jävla bra :D:D:D:D sitter å lyssnar på både you're wrong å franco un-american på REPEAT. så jävla bra. youtube <3333 å videon til lfranco un-american är ju så jävla klockren :D mjao i like.
idag va det utklädning åde va väl helt okej. ganska tråkigt å äckligt osv. mitt hår är fett snuskigt nu alltså :O ska väl lägga upp några bilder sen om jag får tag på en vänlig själ som har lust att skicka (Y)
idag var kajsajagälskardig-dagen å jag va extra snäll mot mig själv. va inte med på gympan å gick hem efter lunch....hehu. tror det börjar bli en dålig vana, gå hem när man inte pallar skolan. men det är okej. tycker jag. åkte iallafall in till stan för å ta bussen hem. klockan va halv två å nästa buss skulle gå kvart över tre. surare än citron :( så där gick jag med backslick å brunkräm i hela fejjan, genom stan och till mammas jobb. fixade mig lite SEN vågade jag fråga vart morsan va. det jobbar en snygg kille på mammas jobb :O:O:O:O:O blev så jävla paff. vad fan gör han där liksom? stackarn :( men det verkar ändå jävligt soft att jobba som undersköterska tycker jaaag. ska lätt bli det om jag får livskris å inte orkar plugga ihjäl mig. he he he.
träffade morsan, fikade lite åsen tvingade hon mig att sitta i en jävla massagestol när dom hade möte. det gjorde skitont. den typ drog i vadmusklerna o_o sen efter var man tydligen tvungen att dricka vatten, annars kunde man börja må dåligt XD SICk!
åkte å handlade, köpte müsli bara för att det var fin förpackning ^^ hIHI

och eftersom det är kajsajagälskardig-dagen så har jag ätit idag. bläääää.
och PHILIP; dina brallor var för små -_-



franco un-american!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0