mission failed

hultsfredsfilmerna. det va jävligt roligt ibörjan. jättekonstigt och sjukt omoget men så jävla roligt. det handlar om några snubbar som åker till hultan för att helt enkelt hitta så många och helst unga tjejer åsen "mörda" dom. knulla dom alltså. vet att det låter bara töntigt men när jag såg 07an så tyckte jag ju den va skitrolig :D snubbarna säger att dom är 22 och 23 (!) men NU när jag ser filmen från 05 så kommer det fram att dom är födda 79 åde blir ara SJUKT JÄVLA ÄCKLIGT :(:(:(:(:(:( dom strular fan med 91or!!!!!!!! SNUSK!!!!!!!!!!!!!

även om melker är JÄVLIGT snygg. men ush fyfan.


fett jävla fegt å töntigt å ni fattar inte hur jävla mycket jag längtar tills jag får sluta min jävla skitklass.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0