jag måste stoppa dig

hejjjjj
idag har jag vart istan med morsan! skulle köpa avslutningsklänning men det blev avslutningsshorts+avslutnings"blus" istället. verrrry najs. tänker inte lägga in nån bild på hur det ser ut, det ska ju va lite hemligt aight. men det är iallafall ett par rutiga shorts + en blus som sagt. shortsen är korta å mina ben har fan blitt ännu fetare. ånghest. påtal om feta ben så har jag hittat ännu en anledning att hata skinnylegged VERONICA MAGGIO! hon gör fetbra musik men jag gillar inte henne, är avundsjuk på ungefär allt :( å kolla här! mer å va avis på :O jävla kihlen alltså. men jag har ju markus så de e chill HEHE
jävla tönt
kihlen e snygg
ikväll ska jag till antonio å pierca öra tror jag? ska bli skoj :D å glo film MMMMM
äter hela tideeeen
:(
på måndag blire vegg igen (Y)(Y)


image226




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0