honey, i'm home!

eller home from home som man också kan säga om man är lika cool som männen i millencolin. eller lika cool som jag! ha!
iallafall så åkte vi hem från den underbara staden rethymnon idag. trodde inte vi skulle få se solen men de fick vi minsann :D har stekt ungefär 3 dagar så färg har jag ju fått :) har ätit SJUKT god mat varje dag och självklart gått upp i vikt. längtade tillåmed hem för jag pallar fan inte äta sådär mycket VARJE DAG som jag gjort. ätit mig så mätt så jag knappt kunde andas, åde e fan inte bra :D fast gott. mmmmmm. köpte med mig fetaost å tzatziki hem också :D:D
orkar inte skriva allt vi hittat på, men en dag va vi iallafall ute å åkte bil över bergen åh FYFAN VA HEMSKT DET VA :( skulle ta en genväg hem å hamnade på en smal jävla väg typ 1000 meter upp å helt plötsligt kommer det en jävla massa getter.
jag SKREK, blundade å efter 5 minuyter så somnade jag. pappa tror jag hamnade i nån sorts dvala XD HAHA kanske sant, jag vet icke.
det är jävligt kallt i detta hemska land. hatar sverige. hatar denna jävla staden. vill tillbaka :(
imorgon blire piercingkväll åde ska bli mycket trevligt :D



25/4
1. kajsa blekis på en av våra TRE balkonger. ronja stod på den lilla å tog kort på mig som stod på den stora. ascoolt.
2. ronja påväg in till stan
3. hela familjen är bleka
4. kyrka i rethymnon. den va fin. dom är sjukt kristna där borta o_o
5. fiiiiiiiiiin stad
6. mamma tog smygkort när vi badade. det va svinkallt :O
7. brännan efter första dagen. HAHA det va MOLNINGT ok. hade cplinne osv.
8. POSE BITCH
26/4
9. steka vid poolen hela dagen :):):):)
27/4
10. BERG :(
11. fin stad mitt bland alla bergen
12. fikade i den fina staden bland bergen. våffla med nutella. fyfaN :( ville dö efter
13. grottorna i Matala. det bodde hippies där på 60talet! ascoolt! åde va en hippie där med turkos tunnel i örat. sjukt snyggt :D
14. ronja posar as hell å kajsa flashar smileypiercing i en grotta!
28/4
15. rethymnon är fint som sagt
16. världens bästa resturang <3 har seriöst aldrig ätit godare mat i hela mitt liv (å ni vet att jag har ätit jävligt mycket genom åren)
17. ronja å ironman HEHHEHEHE
18. ful grek som visar bhn :O
19. ett fort mitt i rethymnon. det kostade å gå upp dit -_- men jag tror det va värt det. inte jag som paya liksom ^^
20. fort + väg + hav = fint
29/4
21. ronja å pappa noerdar sig på beachen (inte bitchen mamma<3)
22. jag posar samtidigt som ronja anfaller mig med ett BRÖD. sjuk unge azzo
30/4
23. HAHAHAHAHHAHAHA!!!!!!!! fattar ni? pappas idé. för övrigt så vare fullt med massa hundar :D:D:D å de va en som va SÅ JÄVLA SÖT. inte större än en kattunge åden va så jävla f luffig å jag ville fan ha den :( sötaste jag sett (sötare än biffen tillåmed ;););))
24. sista kvällen å dom smällde lite fyrverkerieeeeeer. fint!
1/5
25. ledsna å feta åkte vi taxi tillbaka till flygplatsen!
26. trött kajsa försöker sova. de gick inte. ungjävlar som skrek `___´ evil eye


jag dricker grekisk redbull. för er som inte vet så samlar jag på burkar (Y) de e najs. den smakar likadant som alla andra = blä. jag e mätt.


It´s in my blood, being mean...
haha vet inte varför men jag antar att det stämmer. aaight?
laakso - in my blood
så jävla bra
i've got a thing for self-destruction
hade en sjuk dröm om MARKUS för ett tag sen föresten. min pappa kramade honom å jag blev så förbannad så jag vaknade :D hoppas ni antecknar.
markus, jag är din TJEEEEEEEEEEJ

Kommentarer
Postat av: e

men berätta inte för nån, du verkar va sån man lita på

2008-05-01 @ 20:43:10
Postat av: kajsis

men jag som aldrig hade blivit kysst kunde inte va tyst, å dan efter läckte det ut.
å du gjorde sluuuut

2008-05-01 @ 20:47:17
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0