härlig bloody-mary blev förfärlig

hejjjjjj
nu ska jag snart till kyrkan å plågas i hela en å en halv timme. men jag vill faktiskt dit, ska bli kul å se linda konfirmeras :):):):) sen hem till dom å äta nått mumsigt förhoppningsvis!!!!
ikväll blir förhoppningsvis bra, med bästa people. alla andra kan ju dra åt helvete. nästan alla iallafall.
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
jag muckar gräl med allt det där jag också vill men inte törs
markus
aldrig rätt tid, aldrig rätt plats


sprungit lite mer än en mil denna veckan btw
sjukt nöjd
jag har benmuskler ((:
jag ser tillbaks på mörkja moln som heter ånger sorg och skam, dom kanske krossar mig en dag men tills dess vare jag som vann
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0