ett öga rött

image227
se den!
gillade ju som sagt inte boken så värst mycket, men filmen är verkligen MYCKET bättre. fett kul också. höll på åbörja lipa ungefär 5 ggr men det går icke för sig när man sitter å kollar på filmen i köket med sin mamma å sin syster. funkar liksom inte...
kom hem från antons place för ungefär en timme sen. vi sov tre timmar inatt så jag mår inte såddär great. det blir alltid så att vi sover TRE timmar. aldrig två och aldrig fyra hmmm. it's a sign ;) kollade på KILL BILL II det sista vi gjorde åden va faktiskt bra. mina ögon var halvvägs nere genom halva filmen, men det jag såg/fattade va bra iallafall :D jävligt skönt att det är lördag! annars äre alltid så att man kommer hem å har bara sovit tre timmar åså äre söndag å hela jävla måndagen + tisdagen blir förstörd pga fuckad dagsrytm. men nu jävlar äre lördag :D:D
piercingkväll. aight. det blev ganska misslyckat. men det var chill iallafall! åtminstonde för mig som inte behövde köra en nål genom örat/näsan. mmmmmm pain they luvs it. typ. philip å jag kollade igenom ca 350 bilder lolcats imorse när anton sov. saknar våra katter :((((

/kajsa

(edit)
får inte glömma att idag så cyklade vi till rockneby. det regnade å jag hade glasögon åde va så jävla fruktansvärt :D såg absolut ingenting åde va kallt å blött. allt för lite godis som va äckligt, gammalt å hårt. men lite värt iallafall!



GYMNASIEVAAAAAAAAAAL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0