Det kommer aldrig finnas nåt som heter rätt tid rätt plats


kan inte hjälpa det
har knarkat markus hela kretasemestern


Det här var åren när jag sa JA till allt utan förbehåll
Det ledde bara till problem som var långt bortom min kontroll
Linjen är tunn o alltid nära till allt som är grönt o grant
Rim o reson. Bot o bättring. Ge mig en chans till jag kan


förlåt för att jag e så jävlka jobbig å bara bloggar om hur underbar männskan är, men jag kan inte hjälpa det. hatar när man blir så besatt av musik för man lyssnar för mycket sen tröttnar man. men alltså. <3.
börjat lyssna mer å mer på laaksos äldre skivor också, inte bara MOTHER AM I GOOD LOOKING? dom är mycket bra. markus skriver roliga texter även på engelska. eller roliga å roliga, dom är ju mest sorgliga. fast man fnissar lite. texten man fnissar mest åt hittar du i true love :D
låten börjar såhär;
In the place they call my home
we ended up
in the thing that I use as a bed
we lay down
Nice, even though you had your period
nice, even though I couldn't get it up
och slutar såhär;
Weeks later I got this mail where you said
"I miss you, I'm pregnant
I miss you, I'm pregnant again"
Was nice, even though you had no period
nice, even though we both were terrified
nice, even though we didn't know what to do
with the bastard growing in you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0