butt-ice

hej
igår var mycket bra. vågar väl inte avslöja för mycket. men vi snackade med jättesnälla djurgårdare :D blev fett glad att domk inte slog oss hähä bajeeeeeen liksom (Y)
släktträff också. mysmys. sen hem till phil å där vare chill ^^ som vanligt alltså.  typkajsa aight
tog inte en enda bild igår åde känns lahom dåligt :(

låg ute i solen nyss med morsan. jag somnade.
dåligt.
vägde mig när jag kom hem å jag vägde tre kilo mindre än vad jag gör när jag är mätt å mår bra. fatta hungernöden :O
ännu sämre.


15 år å på fest hemma hos en snubbe från usa som spelat på rassle å rökt hasch med maja ivarsson (thesounds).
inte illa va :D

Kommentarer
Postat av: Dina

knark är bajs!

2008-05-11 @ 16:19:44
URL: http://dinaintetina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0