black caaaaab

så underbart bra låt. av jens the man lekman it is! muahaha.
idag är det torsdag och dagen började med fysik. vet inte varför men jag va supertrött. amina å jag satt typ å sov. hehehe. vi är trötta samma dagar för attvi e twinsistahs OK? sen håltimme å jag käkade både paj å godis. SNUSKIGT SÄGER JAG BARA! hahaha amina försörjer mig :( too bad for her säger jag bara! näää du ska få dina pengar imorgon twin. hehe.
sen hade vi syslöjd å annviol snacka i 20 minutos sen fick vi gåååååå. varken amina elelr jag va hungriga (twinsistaahhhs) så vi åt inget. ORIENTERING! i jävla smedby. mina fötter var köttiga :(:(:(:(:( å efter alllt springandes i skogen så fick gulli läskig attack igen o_o inte lika farligt denna gången dock, som tur var! men fyfan va rädd jag va :( satt fan med tårar i ögonen. drama queen. vill inte ens veta hur det kändes för henne. men hon skulle få medicin idag tror jag, så man får ju hoppas att det blir bätte med det där. jävla pollen.
AJA
har sprungit. det va jobbigt å jag e sämst
men det blir väl bättre hoppas jag :):):)


fin fin fin :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0