wow, i can get sexual too!

jävligt gammal låt men jävligt bra är den!
say anything är väldigt bra faktiskt. iallafall dom gamla (?) skivorna. den nya verkar ganska kass....
sitter här, snorig som en apa och har JÄVLIGT ont i mitt öra. kände ingenting i morse men nu jäääävlar :(:(:(:(

igår läste jag en bok, anna d'arc. jag grät i slutet...... har börjat gråta för minsta lilla grej! skitkonstigt..... gråter för sorgliga filmer, FINA filmer, sorgliga böcker, FINA böcker. kan tillåmed börja lipa när jag hör en låt som är FIN.
jättekonstigt faktiskt. när det gäller detdär att gråta för saker är FINA tror jag det beror lite på att inget sånt finns i verkligheten. ingen sån vänskap som i anna d'arc finns. ingen sån kärlek som i JUNO finns.
uäääähhhhhhhhh inte konstigt man lipar.

vet inte om jag ska till skolan imorn.... orkar verkligen inte, men jag tror jag måste :( chile-arbetet ska va klart på fredag å jag å frida har typ gjort halva. å jag är ju inte här på fredag. fasiken också.
göteborg mmmmmmm tror jag ska köpa en bikini..... kreta snart ju :D
men innan dess ere MILLENCOLIN. nice.
funderar på å pierca mig också ju, vrt vet jag inte.....
tänkte på bröstvårtan, det skulle mina kära föräldrar aldrig märka .____.
tänkte på höften också...... men då kan jag itne visa mig utan kläder på kreta... så nää.
nacken, EARL, septum, läpp är också sånt jag funderar på. säg vad ni tycker pleeeeeeease
hatar när ingen kommenterar haha


image124

danny säger: Kajsa jag tycker vi ska bli kompisar
danny säger: alla kussar typ e snälla mot varran förutom vår slä'kt
hihiii

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

röstar på allt utom höft. Det låter cpcp. föresten så skriver jag denna kommentaren av ren sympati.


._.

2008-03-04 @ 18:53:43
URL: http://surfinginmyroom.blogg.se
Postat av: natalia

dude , du har inte gjort läxan , JAG HAR GJORT DEN !!!!!!!!!! ... TYP

2008-03-04 @ 19:01:54
Postat av: evsor

earl eller spetum tycker jag!

2008-03-05 @ 14:49:12
URL: http://evsthemonkey.blogg.se
Postat av: Antagligon

höft? skumt ju... pain. tänk om du typ trillar under läktiden ^^

bröstvårta måste också vara opraktiskt...

2008-03-05 @ 16:37:19
URL: http://tjugiofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0