when we walked the streets off norrköping

image156TJA
idag gick jag upp vid halv nio, jättepigg. duschade å sen började jag städa å nu e jag nästan helt klar :) ska bara bädda också.
allt för eve hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tar bussen vid två å möter henne wihoo.
begick misstaget att väcka linus.
"LINUUUUUUUS!!! LINUS LINUS!" han e typ döv. men han vaknade iaf å han e hungrig 24/7 så nu sitter han här å skriker. förr i tiden kunde han inte jama, han va typ stum. men han lärde sig på äldre dagar, å nu kan han jama ritkigt jävla högt. vet att ni antecknar :D

hultsfred har haft bandsläpp. skit. kände igen ett band :(
sitter är å väntar på rassles nu
PEPPAR

(16 dagar till Ö)

föresten så är det inte jag på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0