sickOOOOOOOOOO

det är skitfint väder idag, sånt blir jag lycklig av :D käkade frulle ute med herr druttén mjauuuuuuuu!!!!!!!!
jag blir lycklig av bandsläpp också!!!!!!  hultsfred har släppt någbra små indieband. nicenice bland annat ROONEY som gjort låten when did your heart go missing? den e skitnajs!!!!!!!!! ska skaffa några låtar å plugga sen.

blir lycklig av BRA FÖRBAND OCKSÅ!!!!!!!!!! UÄÄÄUUHHHHH
mando diao + adam tensta + those dancing days på fredag då ja :D:D:D:D:D:D:D
nicenicenicenice som fan :D
när ronja hör talas om detta kommer hon bli galen ^^ hon är ett tensta-fan tror jag nog man kan säga.
NICE.


nu ska jag fortsätta städa. tjänar förhoppningsvis en slant.
har beställt piercingar. nu jävlar skla det läka. pappa fick ringa å bekräfta för att jag är under 16 år HIHI

image121image122image123

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0