så tji fick du

HEJ
eftersom jag har ärldens tråkigaste liv (typ) har jag inte gjort så mycket idag. ätit, kollat på THE WAVE (usel), å så har jag haft bio här på vår 22" dataskärm (HAHA) för mamma å ronja. först blev det jag är en vampyr, sen västerbron osvosv men det uppskattades inte :( iallafall så satt jag här med en kopp kaffe i handen å bara glodde för markus är såjävla bra å man blir bara kärare (?) å kärare varje gång man ser honom.
om jag inte kommer iväg till hultsfred så kommer jag gråta i två veckor för att jag missar honom. å SÄKERT. glömde lägga över hennes skiva på minnet så nu har jag inte den :(
nya datan kom tillbaka idag förstår ni, mycket trevligt. så kvällen har spenderats framför datan. kollat på tv lite också. SO YOU THINK YOU CAN DANCE. asbra. typ 5 stycken som va med i floorfiller va med, suckers. ångrar att jag slutade med streetfunk BTW.
imorgon kommer evelina wohoooo!!!!!! vi måste shoppa. chips å godis å läsk. åh nej nu ska ni inte tro att vi e tjocka för de e faktiskt tills på fredag. så det så.

mmm säkert å markus mm
image155

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0