PAIN

aldrig haft såhär ont på/i/vid hakan i hela mitt liv :(
började ju med att dra å slita för å få bort piercingen, mamma rev mig så jag nästan lipa (det blödde faktiskt) åsen kom pappa hem å då JÄVLAR tog han fram en tång som han stod å skulle KNIPSA AV hela ringen med!!!!
krejsi_dad
det funkade inte som ni säkert förstår. vi kom på idén att han skulle ta TVÅ tänger å dra lite. det funkade!!!!!!!!! kulan ramlade ner på golvet å jag har aldrig vart så lycklig (faktiskt hahaha)
har så jävla ont i min läpp nu.
sen så har jag världens fetase jävla underjordsfinne också. på hakan. hehehehh vet att ni vill veta sånt snusk :D


nu ska jag sova å imorn ska jag åka TÅG åsen se MANDO DIAOOOOOOOOOOOOO
fattar inte :D


glad_tjej_med_vax_iHåret_som_tror_hon_kan_ha_mohawk.

HAHAHAHAHA föresten finns det en jättefin bild på evsis blogg.
hippos ftw <3

image127
nöjd_tjej_med_plastpiercing_<3


HAHA godnatt










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0