ooooo bapapapaaaaaaaa

ooooooooooo bapaappapa
kanske är jag kär i dig - jens lekman
muy bien i tell you :D
jag är sjuk ._. eller jag har iallafall jätteont i halsen vilket betyder att jag KOMMER ATT BLI sjuk.
åde suger ganska håååårt.
dessutom har jag haft attacker nu i typ 2 veckor då jag får jätteont i det högra nyckelbenet.
det gör jätteont å jag vill bara lägga mig ner på marken å skrika (det har faktiskt aldrig hänt, än). som ni kanske förstår är detta mycket jobbigt, å morsan tar mig inte på allvar ett dugg. hon tror att jag är hypokondrisk. det är jag inte.
grrrrrrrrrr
på fredag ska jag iallafall till göteborg åde ska ju bli najs! mando diao är ju faktiskt ett av de bästa banden ever. jag hoppas dom spelar underdog. den är muy bueno. ska försöka köpa massa kläder också. spara? my ass.

föresten har jag fått en ny mp3 nu. han mannen på siba som hjälpte mig var cplik fredrik wikingsson. jag stirrade ganska mycket. skitlik va han!!!!!!!
image119



egentligen skulle jag springa idag men det struntar jag i, sådetså. fyfan för tjock- och lathet.

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

jag vet vilken siba-man du menar!!! :D
men han är ett as mot mig och håkan.

2008-03-02 @ 15:38:10
Postat av: Kajzizzzzzz

VISST ÄR HAN LIK? :D
vaddå vad har han gjort mot er? :o

2008-03-02 @ 17:58:57
URL: http://kajso.blogg.se
Postat av: göran numero uno

vi ville spela guitar hero, men det var ingen volym så jag gick och bad honom höja, först låtsades han som att han inte hörde mig och sen frågade jag igen. Sen såg han superbesvärad ut och skulle hämta nyckeln. Hela tiden mumlade han om "vilket oväsen" den där apparaten gör ifrån sig och hur "galen" han blir av att höra det hela dagarna. Sen började han greja med maskinen för fjärren låg bakom, sen hittade han den inte. Då stodj ag och håkan och kollade på datorer. Då försökte han smita!!! då frågade jag hur det gick. ddå började han mumla igen och fixade det. Men han höjde bara liiiiiiite. Sen när vi skulle gå gav han oss blicken! shit det här är nytt rekord i kommentarlängd. wiho!

2008-03-02 @ 19:21:45
URL: http://surfinginmyroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0