oh my love

TJA
vilken o-händelserik dag! kollade på film imorse, FLUSHED AWAY! älskar den filmen. denna gången vare på svenska,. synd. sniglarna är roligast hihihi. sen så har jag bara suttit vid datorn.... börja läsa ett öga rött av jonas hassen khemiri. den är ganska kass. handlar om en unge med fel syn på svenskar... känns jättekonstigt att läsa när jag inte tycker likadant som han om någonting. men ronja sa att den va bra så jag ska läsa klart den. LITE rolig är den iallafall. käkat godis har jag gjort också.... inte särskilt mycket men iallafall :( det är en drog.
IGÅR hittade mor min töjjning som va borta!!!!!!! :D den låg i de blå/gröna byxorna jag lånade av anton. jag blev överlycklig å tryckte i den nästan direkt, å vet ni vad? DET KÄNDES KNAPPT!!!!!!!! antar att det är så det ska vara mellan varje steg... tror jag ska ta det lugnt med det där så det blir riktigt bra :):):):) gutt ju. tror inte jag ska töjja mer än 6 mm dock, så det bara ser ut som en liten plupp i örat... hothot :D kommer säkert sluta med att jag töjer till typ 20 hahaaaaaaaaaaa

igår fixade jag en CHATT till min blogg, så jävla hightec. kolla uppe till höger under bilden i färg på mig, "pop up my cbox" TRYCK å skriv nått kul :D

BTW SÅ BLIR MIN FEST PÅ FREDAG ISTÄLLET
(TRORJAG)


edit;
om prick en månad åker jag till kreta
va tvungen å tillägga det heheheheh är så jävla peppaaaad
18 dagar till örebro & millencolin också... crazy

Kommentarer
Postat av: frida

ett öga rött är skitbra !! it´s very cool and the författare is very cool to!

2008-03-24 @ 18:43:40
Postat av: kajzzz

jag gillade den icke :(:(:(

2008-03-25 @ 12:22:09
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0