när tvångstankarna slutar tar galenskapen vid

hej hej hej kajsa är glad för idag hade rassle bandsläpp åde såg ut såhär;
08.03.12
Nya artister
Soko
Niccokick
Neverstore
Kultiration
Babian
Cobra Charlie

NAVID KOMMER TILL RASSLE!!!!!!! helt underbart. ska stå längst fram med en skylt däre står; VILL DU GIFTA DIG MED MIG? (antons idé) mmmmmmmmmmmmmnavid <333333 tror jag hitta honom av en slump (faktiskt, inge stalkervarning härinte :D) på youtube tillåmed! we are SO meant to be.
ida va det skola igen. jag å frida skulle redovisa vårt chilearbete på morgonen men så blidde det ikke (nyapowerpoint<3). vi fick sluta 10 minuter tidigare för jocke va besviken på allihopa ^^ sånt gillar vi!!!!!
hade biologi + so + svenska också innan lunchen, konstigt jävla schema. åt mackor på lunhcen tillsammans med annviol<3 lärare gillar oss(=kajsa amina frida johanna paulina) väldigt mycket tror jag. barbro & annviol iaf. dom sätter sig alltid vid oss :( å vi e antagligen sämst på att verkar uttråkade/arga/trötta/osv. för vi anstränger oss verkligen men ALLTID så struntar dom i det å sätter sig vid vårt bord. arghhh. sen hade vi engelska i 25 minuter utan lärare. amina å jag va gangsterzz å gick till biblioteket. sen jag jag nervös å så gick vi tillbaka HAHAHA. jag är inte särskilt bra på att skolka, nästan sämst tror jag. sen HEMKUNSKAP och jag å ebba gjorde vegetarisk risotto! jätttttegott fasst lite för salt. bestämde mig för att jag också ska ge mig på å försöka äta vegetariskt. klarade mig tills jagh kom hem. de blev CHILI CON CARNE å jag tycker de e apgott så äh whatever kött <3 liksom!!!!!

nu ska jag plugga FYSIK
MATTE
HISTORIA
SPANSKA


jag hatar skolan, skolan hatar mig tjalalalala.

välkommen virus jag har bäddat din säng!
poängen var att du skulle vart här för länge sen
vänta inte på att bomba snälla, gör det nu!
spräng varje gränd du har på känn
SPRÄNG radion jag hör i mina drömmar
SPRÄNG tvspelskontrollen som spräcker mina tömmar
SPRÄNG modemagasinet som bestämmer mina sömmar
SPRÄNG hela skiten så jag kan börja glömma

Kommentarer
Postat av: drenusha

hhaaha hatar oxå skolan !

2008-03-12 @ 19:52:15
URL: http://drenusha.webb.se
Postat av: johannanananaaa

kajsa jag tror inte det blir cobra charlie för oss, jag tycker hans dialekt är lite skrämmande...
men jag ska ta med mig yatsy, så det är lugnt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))))))))

2008-03-15 @ 20:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0