någon gång måste du bli själv

heiiiheiiihalåeeeee
skolan va helt okej idag! fysik-håltimma-SYSLÖJD-mat-idrott-elevens val
annviol va ovanligt elak på syslöjden. amina å jag käka själva men sen kom självklart BARBRO å joina oss!!!! underbar männska det där ;) hon pratade med oss om vårtecken och näktergalar! sen kom frida å johanna, barbro gick åsen såg vi att annviol spanade efter ett ledigt bord där hon kunde sitta :O "ALLA HÄMTAR NÅTT" sa frida å alla gick för å hämta bröd/mjölk/vatten. vi har blivit redigt bra på det där nu. annviol såg inte att vi satt där så hon satte sig vid PAULINA å michaela hahahahaha :D ^^
idrotten va ganska okej den också. det va styrketräining och johan bestämde att jag skulle va med elin. elin e snäll!. jag skulle göra rygglyft från en plint men manuel å linus la sg under så jag nästan skallade dom varje gång haha :( skitsvårt å koncentrera sig överhuvudategt med deras fejjor där hela tiden ju :D elevens val va segt och tråkigt.

snackade med amina å gabriel idag om snygghet. amina sa att hon absolut inte skulle kunna va tillsammans med nån som inte va snygg. i början sa jag emot men efter ett tag kom jag på att det skulle nog inte jag heller. eller jo, men jag skulle inte börja tycka om nån som är FUL. jag är förjävla ytlig å jag hatar det. sen kom jag på att om det ÄR så så äre faktiskt inte konstigt att det inte finns en jävel som tycker om mig! :D ytliga människor måste ju vara det bästa som finns. i'm ready, depression!



FÖRESTEN äre nån som försöker sno min SÖTFEJJJSS :O
illa ;)
haha å jag har en ny beundrare i sjuan, sånt gillar vi eller huuuuuur amina? :D
en liten pojke som skriver på bdb vem e du? vilken skola? vilken klass?
han hoppas säkert på nån snygg blondin, kul det ska bli när han får reda på att de e en korthårig tjej med glasögon å pucckelrygg!
YO HAhAHAAAAAAAAAAAA


Jag har sett dina pupiller växer
När du är med mig
Du vet inte om det än
Det kommer att bli du och jag

Tillslut
Någon gång måste du bli själv

Kommentarer
Postat av: aminanananananana

bli vän med honom på bdb, han har kontakter, if you know what I mean :D
akta sötfejset, han är eftertraktad tydligen.

2008-03-13 @ 21:37:17
Postat av: kajsa-ko

HAHAHAHAHA du e smart du! :O:O ska bli bästavän med han å sen förstår du nog resten HEHEHEHE ;););););)

2008-03-13 @ 21:38:44
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0