markusevangeliet

här sitter jag å lyssnar på markus krunegård och är mätt som en liten räka. ändå fortsätter jag äta hmmmm
igår va GÄNGEEEEET (nr2) hos frida å vi hade det asbra! spelade in film å kollade på lejonkungen å åt osvosv. jättemysigt va det. SIXTEN <3 hehehehe. ska fixa filmen inatt eller imorgon å sen kommer den väl upp på youtube yeyeyeAHHHHH!
idag fyller danny FJORTON år! grattis på honom! åkte dit å käka å glodde på melodifestivalen. de vuxna söp å va allmänt otrevliga. å bara för man inte orkar fjäska/va övertrevlig tror dom att man är sur. dumma dom. måste säga att FRONDA va överdrivet snygg, å hans låt va faktiskt bäst i kvällens SCHLAGER. hade för mig att han va skitful men ICKE. yummiiiiiiiiiiiiii

nästan hela min klass va å bowlade igår! underbart. känner hur mycket dom älskar mig :D whatever, tror inte dom hade lika roligt som vi hade. hehehe ska bli skönt å slippa dom ju!

längtar till påskloveeeet. evelinus kommer hit å förhoppningsvis blir det party också. alla är välkomna
i have no friends



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0