markus krunegård

jag sitter å tjatar på amina om hur underbar markus är. men jag tror inte hon bryr sig. känner att jag måste uttycka min kärlek till människan nånstans.... here i go.
MARKUS krunegård är sångare i laakso, HETS å så har han ett soloprojekt. han är med på SÄKERTS skiva i låten det kommer bara leda till nått ont. den låten är sjukt bra!
annika: Jag är rädd för du ser för bra ut i svart svart lugg och blå anorak
markus: Den där skogen gör nånting med mig jag blir alldeles för ärlig säger
kyss mig inte det kommer bara leda till nåt ont ändå det kommer bara leda till nåt ont ändå

underbar låt.
HETS är också jävligtbra. har låtar som ulf (UFFE UFFE UFFE UFFE HAN E BRAAAAAAAAAAA) och gud va bra! GUD VA BRA dom är. å LAAKSO behöver jag ju kanppt skriva nått om eftersom jag hyllat dom så många ggr innan.
Obviously something's gotta be done
I'm such a drama queen
Every time time time we meet And you don't give a shit
A junkie, an addict, a slave för your love But I'm not in love
I'm just obsessed
With hearing you say "yes please Markus come to me"
I'm high on you and on drugs
It is the worst combination of addictions
High on you and all drunk
This is were I make my big mistakes
high drama - laakso








<3
vad vill du?
men kom då
jag är ju här å väntar på dig
ett tu tre på marken
sitter å väntar modigt på sparken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0