mama you've been on my mind

nu har jag ätit mig sådär fruktansvärt mätt, som jag hatar. usch fyfan. känns som om man har en stor sten i magen. kan knappt resa mig heller, å det är nästan svårt att andas.
jag har problem med ätandet, de e ju bara å erkänna. blää
skola idag åde va segt as hell. hade inställd spanska första lektionen iallafall åde va nice! satt i cafét med  fridis å paulinis å käka macka å drack kaffe å hade det allmänt soft. sen biologi å vi hade en jobbig vikarie. hon pratade roligt. SO å svenska å jag halvsov. eller ah på SO:n lyssna vi på nått band som handlade om Höss. han va kommendant i Auschwiblkablabla (kan ej stava). ganska intressant faktiskt. bir lite äcklad men tycker sammtidigt synd om dom som tror att det viktigaste i livet är att LYDA ORDER. usch
åt sallad å macka åsen va de engelska. ig. hemkunskap. ebba bjöd mig på god mat, tack! jag å gabbe satt å jobbade med såndär skriftlig grejja. vi ägde (inte) sen åkte jag hem å FYFAN va högljutt det va på bussen :O:o.O höll på å svimma!!!!!!! mina koss räckte knappt till. just då hatade jag allt vad sjuor heter (älskar dom i vanliga fall ok) .

just nu sitter jag och diggar bob dylan
cool
ska plugga
har ont i magen
rassle hade bandsläpp. aldirg hört talas om något av banden men dom verkar ganska ok.


hej ny hall
den e fresh

Kommentarer
Postat av: evsor

men oj så fresh!!!! och snyggt :D

2008-03-19 @ 19:21:55
Postat av: Antagligon

vaaackeeeert!!

2008-03-19 @ 19:31:26
URL: http://tjugiofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0