KOM SÄGER DOM

jag är så jävla trött men idag har vart una dia muy bueno (mvg). frida å jag redovisade chile å de gick BRA. annars va skolan ganska lame hehe. gjorde svenska nationellt prooooooooov baiiisss. usch.
 efter skolan åkte jag hem sen åkte jag till ikea hehehh där träff jag paulina amina frida å johanna. de va kul å bilder finns på min bilddagbok.  vi käka asmkt hihi åsen gick vi över gatan till citygross. vi va krejsibitches å gömde oss för johanna åså. HAHAHAHHA askul serri garvade ihjäl mig varenda jävel där inne glodde som  fan HAhAhahAHA å vi sprang runt bland trädgårdsmöblerna å gömde oss :>>>> 
köpte godiiisss å chiiipppsss åså sen åkte vi hem till paulina! jag gillar verkligen hennes rum. det är asmyyyysigt jueehhh. skulle röka liiiitte men jag mådde jätteilla, haha tänker bara på när vi va hos anton å då mår jag bara ännu mer illa :( men chips & godis var räddningen <3
vi  satt å glodde igenom skolkatalogen å sa vilka som va snyggast HAHA :D äkta lågstadie men de va kuuuuuul!!!!!

nu ska jag sova och det ska  bli så jävla skönt!
denna videon är typ bäst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0