jag går in i den ändlösa glädjen ikväll

image142
NY





hej!
sitter å läser massa gamla blogginlägg jag skrivit på LUNARSTORM!!!! skitskoj ju :D läste igenom det från rassle å börja nästan lipa hahaha. nej men iaf

"hade värsta snacket med moje & vassmolösajohan. jävla gamla gubbar... aja... hade ångest över att pappa skulle ringa. berättade för alla att JAG ÄR BARA 14 ÅÅÅÅÅÅÅÅR. hanna träffa niklas :D sen försvann han. hon frågade alla vi träffade. det slutade med att hon fråga några killar som gick förbi å dom sa att FAN DU HAR REDAN FRÅGAT TRE GGR! hahahahahahha. sen ringde pappa & allt löste seeeej. hihihhihihihihi. jag va glad igen. sen hitta hanna niklas igen. både han & moje sov i vårt tält den natten, va så jävla trångt. jävla mojefetto. sov inget på hela natten. -_- hans fel."


HAHA så jävla kul!!!!!


"men vi va fett bra på att göra bröden iaf :D smet ett tag & kolla på shout out louds. dom va najs. sen på kvällen va vi åter igen tillbaka hos anton & gänget. körde klunken drick, och tro det eller ej men philip vann ;) sen skulle dom mosha, det blev inte så mkt med det ;) philip hitta knark på marken. fysatan va kul det va! ÖRONPROPPAR!!!!!! NEJ, DET ÄR INTE ÖRONPROPPAR!!!! SOMMARKICK! KNAAAAAAAAARK! SSSSSSSSSCH. sen lämna dom in den hos rödakorset männen. hihihihihihihi. sen gick vi tillbaka till vårt vanliga plejs å satt där ett bra tag. philip vann klunken drick en gång till xD sen sov vi."


hihi. idag har jag inte gjort någonting förutom å äta å göra lite musikredovisningsarebete
adios


fattar ni hur coolt det är att ha gjort ett par rosa boxershorts på syslöjden?
haha det tog ett å ett halv år. jag har skillz

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

Polsk Schlager! :D rassle, åh fy fan va najs det var. Snacka om nostalgimani nu. gah! jag bor på ett femstjärnigt hotell och dom har vikt toapappret jättefint. hade bra! :D

2008-03-16 @ 07:03:10
Postat av: kajsaaaaasajafbk jbfskl

HAHAHHAHAH det låter bra!!!!
hihi detsamma dåva :D

2008-03-16 @ 10:37:51
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0