idealmannen?

FINNS INTE. tänkte skriva ett fett långt inlägg om plus å minus men jag pallar inte, så jag lägger bara upp bilder på världens snyggatste MÄN nu ok :D



kihlen (snook) MED musche.


gustaf norén (mando diao)


pete doherty (babyshambles, the libertines)


johnny knoxville


felix rodriguez (the sounds)


jens lekman


navid modiri (inte ett dugg snygg egentligen, men han är liksom navid :D)


brandon flowers (the killers) UTAN musche.




vet att jag glömt 75% av alla snyggosar. men aja
idag kommer nya datan. det är fettt.
jag lyssnar på machine 15. det är bra men ganska lame. men millencolin är fortfarande bäst :D vet att låtarna blir bättre ju mer man lyssnar på dom också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0