idag dog jesus

långfredag it is. trist väder. de e typ snöstörm!!!!!!!!!!!! UÄÄÄHHHHHH DE SKA INTE SNÖA NÄRE E PÅSK OK :(((

igår va vi hemma hos amina! det var superdupertrevligt (som vanligt). vi kollade gymnasiekatalog (hehu) å spelade TWISTER å smokade lite å denna ghången funkade de å va skitkul haha aminas syrra kom in ååååååååååhhhhhhhhhhhh.
twister säger jag bara, vilket spel. me love. totallyyyyyy.

kommer inte ihåg hure va i skolan igår, alltså vare som vanligt. inget seciellt roligt/tråkigt hände. ELLER JO vi spela rugby  på gympan å visa hade damp. lever sig in för mycket :( å nisse puttade mig så jag FLÖG å stack mig på tummen med min andra tummnagel :(:((::( haha svider som FAN. men jag ska icke klaga, folk har vart med om värre.
fick gå tidigare från sista elevens valen, inte för min riktiga lärare men jag va inne på nisses lektion å han sa att jag fick!!! wehoo. fick ändå sitta ensam å vänta på bussen sen, åde e ingen höjdare i tell you.
idag vaknade jag av en skrikande DRUTT. fyfaaaaaan va han kan skrika :O  tänker på den där frågan har du nånsin bråkat med ditt husdjur? HAHA idag vare fight må ni tro. han gick in i min garderob. så käftig. jag orkade inte gå upp (min säng<3) men tillslut fick jag ju göra det. dumma katt. skulle stängt in han där.... ne

idag kommer kristian med familjjj. vi ska käka å fira lite påsk i förtid tror jag :D HEHEHHE najs hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0