hemmagjord LISTA!!!!

vad använder du för shampoo? elvital just nu iallafall
vilken färg hade din första cykel? lila tror jag.....
hur dricker du ditt kaffe? lite mjök i eller SVART!
gillar du fetaost? VAD TROR DU? :D
har du varit i thailand? nooo
tror du på tomten? klart jag gör
när fick du din första kyss? i sexan tror jag väl

brukar du vässa pennan eller ta en ny? vässa

är du en tjockis? jag är tjockast av alla tjockisar!
har du färgat håret rosa? Jaaa, med karamellfärg!
är du snorig? nej inte ATM haha
vem är din favorit lärare? peter tror jag, han e smart

kommer du ihåg gissa bajset? JAA
är du bra på huvudräkning? mjauuu hyffsad iaf
vad heter du på msn? k
vilken sallad är godast? all sallad är god juu
beskriv din pappa med ett ord: självgod
när rökte du din första cigg? ääääääääh...... inte överdrivet länge sen. inte mer än ett år sen iallafall
har du åkt i en stulen bil? tror jag inte :)
kan du rulla ihop tungan? JAPP
salt eller paprikakrydda? salty
gillar du tokio hotel? inte ett dugg :D

har du petat i näsan den senaste månaden? jaaaaaaaaaa
vem ringde dig senast? mami
är du full? klart jag är
kollar du på seinfeld? nope
har du en hemlighet som ingen vet? tror nog det
vem såg dig naken senast? någon av tjejerna i klassen antagligen!
har du badat i år? nej :D
ska du gå på hultsfredsfestivalen? KLART SOM FAN ATTJAG SKA!
vad åt du senast? vindruva
favorit glass? twister eller magnum
vad gjorde du igår kl 19.00? kollade på tv med evelinus
läser du tidningen? jaaaaaa


TA-DA
(de e eve å jag som gjort listan, mest eve)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0