glad påsk

HEJ. mamma är verkligen sämst på att gömma påskägg :O satt å glodde på tv å hittade det enda DIREKT. låg liksom bakom teven..... sen gick jag ut till köket å då hittade jag det andra också. mamma e dålig <3
idag kom släkten hit!!!!!!! släkten på pappas sida minus håkans familj. det var trevligt :) vi åt å åt å åt!!!!!! precis som man ska alltså.
kollade på TARZAN och YRROL också. det var nice. sen kollade vi lite på SVULLO också. hahahahahaha så jävla sjuk micke asså. sjukt elak är han ju också, det gillar vi :D
nu är jag tjock & mätt som en jävla gris..... har jättegida chips (dom lila) hemma........... vet icke om jag kan motstå :O men sen ska jag fan sluta äta sånt där snusk!!!!!!!! får väl vänta tills efter torsdag men sen jävlar :D:D:D längtar lite.
TORSDAG längtar jag till väldigt mycket. det ska vi jätteroligt. först bowling med några i klassen (tror jag...?) åsen hem hit å parrrrty. SOFT!
eve kommer ju på onsdag också :D:D:D:D:D tror jag iaf?
SAKNAR DIG EVE HEHEHHEHEE


britta är söt
heido

Kommentarer
Postat av: malmgren

Som fan att jag kommer! På onsdag bannemig. LÄNGTAAAAAAAAAAR hihihiihihihihihihihihihihi

2008-03-24 @ 10:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0