gårdkvarnar och skit

hej.
jag sitter hemma i mitt kök och lyssnar på håkan och känner mig lugn. helt lugn. bara sitter här. har inget å göra så jag glor igenom alla (ca 15) bloggar jag läser. ingen skriver nått nytt. tråkigt. har tråkigt. skriver blogg för å fördriva tiden liksom.
idag åt jag upp mitt sista godis, nu ere slut med skiten.
måste in till stan å lämna skivor å köpa chips (HAHA) å fixa minten. får se hure går med det där. önskar jag vore 18 (eller 20 kanske) för då skulle allt va lääääääätt.
håkan är bra. han kommer till hultan tror jag? nice.
jag hatar facebook. vilken jävla skitsida. ändå är jag inne allt oftare.

igårkväll hade jag dödsångest för att jag inte har något sommarjobb. jag är fattiiiiiig. måste fixa ett. vet inte vart bara...? HEJ vill ni anställa mig, jag är 15 år å sämst på allt.
bläääääää

nu e de fint väder ute å om jag rökte skulle jag gå ut å ta en cigg i solen.
adios


image153
fin

Kommentarer
Postat av: emma

hej!
hoppas du haft en bra helg!

2008-03-23 @ 17:37:42
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: kevin

Äre snyggt med killar som solar solarium?

2008-03-23 @ 17:38:21
URL: http://www.sonude.blogg.se
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var med i mina utlottningar & tävlingar :)

2008-03-23 @ 17:41:44
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: evsor

Äre snyggt med tjejer som solar solarium?

2008-03-23 @ 18:51:58
Postat av: as

asshole är det du som kommenterat på min blogg? Äh, det är klart det är. jag har länkat till din blogg! en gång. men det är inte mitt fel att alla tycker du skriver så dåligt :P

2008-03-23 @ 19:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0