free money

hej. sov från klockan fem (cirkus) å vaknade ÅTTA. föresten e jag världens största bitch när jag e trött å vill sova å mamma väcker mig. hhihihihihihi. jättedum är jag. men de e ok.
kommer inte kunna sova förrns typ ett inatt å bilddagboken e så jävla lame för inget händer!!!!!!!!!
föresten tycker jag folk som e skittöntiga som klagar på huren ser uuut. spelar det nån roll? jag skaffa inte bilddagbok för att layouten va snygg iaf. å alla bytte till thephotodiary HAHAHA men nu ska dom göra om den också så rätt åt er ha ha ha.

känner att jag måste göra nått sånt där töntigt test......

found one :D

DAGENS:
Klädsel: ljusblåa jeans, långt vitt linne å en liten svart kofta + rosa sjal :):)
Frisyr: kort HAHA. ne men vanligt!
Låt: hmm.... the killers - romeo and juliet ELLER säkert(+markus<3) - det kommer bara leda till nåt ont
Tv: inte kollat nått än :)
Vill ha: mycket pengar, långt hår å festivalos
Tråkigaste: ont i mageeeeen :< haha
Roligaste: äuuhhmm. inte haft så kul idag? HAHA låter hemskt men vafan......

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: hahaha ööh förutom jag..... så vare typ anton & philip på jullovet? :O
Såg dig gråta: vet inte... gillar inte å gråta inför folk lixx
Fick dig att gråta: hemlizzz
Fick dig att börja skratta: philip NF hahahaha
Du gick på bio med: philip å anton tror jaaaaag. transformers! fett länge sen
Skickade ett e-mail till dig: last.fm (cool ja e :P:P)
Skickade ett SMS till dig: orkar inte kolla, men de va säkert amina!

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" till en pojkvän och menat det: nääääääääääääää
Bråkat med ditt husdjur: omg ja 24/7 hihihi
Drömt om något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: hmm har för mig det, ja

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: bli ensam,
Vart vill du gifta dig: äuh i rymden kanske :S? ??? HAHA ne palla gifta sig eller
Vem hatar du verkligen: inte särskilt många. vill inte dömma folk jag inte känner heller så jag kan inte va cool å säga bush elelr reinfeldt
Varit kär: tror nog det va
Kör du bil: noooo
Har du ett jobb: nonono :(
Gillar du att ha folk omkring dig:ibland e de nice :)
Är du ett hälsofreak: haha i wish!!!!!!!!!!!! :D
Är du ensam nu: jaaa. ensam i köket iaf!
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: high drama - laakso e där hela tiden :D haha sen e de väl random tror jag

FAVORIT:
Rum i huset: köket <3 där finns allt jag behöver (mat+data)
Typ av musik: rock/pop/punk.
Parfym: inte luktat på alla :S:S:S hehe ne men jag vet ej
Månad: maj/juni MMMMMMMMMMMMMMM
Mat: :O:O tror du verkligen jag kan välja? haha måste säga fetaost<3
Dricka: hmmmm. vatten/kaffe
Godis: :O choklad :(
Tidning: nehhh
Film: juno typ
Djur: doggiiezZz hihi<3

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: NO!
Köpt någonting: pigall -_-
Varit sjuk: ja!
Sjungit: japp tror nog det va
Sagt "Jag Älskar Dig": näääääääääää
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: HAHAAA nee :D
Träffat någon ny: nopee
Saknat någon: JA
Kramat någon: JA! haha kramkalas idag ju linus & gabbe & kajsa & amina hahaha <3 eller ne de va dom som krama oss men whatevahhh
Kissed someone: neeej. haha coolt med engelsk fråga D:
Ätit: HAHAHHAHAHAHHAHAHHAA omg ja





Kommentarer
Postat av: göran numero uno

haha, skitnajs test! ska också göra det sen :D ätit ? hahaha klockrent xD

2008-03-19 @ 12:22:23
Postat av: kajzzz

JAAA gören du med! anton har ju också gjort det men han dissade dig lite tycker jag hahaaaaaaa
mat

2008-03-19 @ 15:26:35
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0