fighters don't quit and quitters don't fight

eve som bestämde rubriken där ja! "vafan ska du skriva sånt där för!?!?!?"
MMMMMMMM
trodde jag va sen till bussen haha så jag sprang :(:(:(:(:( trodde klockan va 33 så då börja jag springa men när jag kolla klockan igen efter typ 10 m så va den 23!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
sen gick jag jättelugnt till bussen för jag hade så lång tid på mig å solen sken å de va skitmysigt. mp3:n funkade inte.... lyssnade på mobilen<3 hoppade på en fullpropp buss utan mp3 åde va skitjobbigt. vara så ni vet (det va synd om mig ok). det va två tanter på bussen som pratade jättehögt å dom va skitjobbiga åsen va de en kille som snacka i telefon å skröt om hur mkt han skulle dricka på kvällen. fnissattack HAHAHAHAHA.
sen va jag helt ensam i stan i typ 10 minuter. de va kallt å jag satt i skuggan jävla pucko jag är. sen kom eve med BUSSEN! trodde inte hon va där först för helt plötsligt slutade det att komma ut männskor å jag fick typ panik, men hon va bara lite seg :D
vi gick runt i den kalla stan åsen åkte vi hem.
evelina städade här hemma å jag torkade bordet. mamma kom hem med pizza å jääävlar va jag åt :O eve med men det spelar ingen roll. jag är fortfarande mätt!!!!!!
sen kollade vi på MADE å THE X-EFFECT å NEXT å RENT HUS. tv är bra hehehehhehhehehehhee.

IMORGON SKA VI BOWLA! kul. eve ska pierca tungan på löööördag! kulkulkul :D

heido


image157
såhär sitter vi ATM
hahahahaha

Kommentarer
Postat av: kajzz

evelina e ledsen :'(

2008-03-26 @ 21:44:14
URL: http://kajso.blogg.se
Postat av: asdfdsAlbinasd

Pizzakajsa!

2008-03-26 @ 22:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0