en bomb i stan

sitter å lyssnar på tysta mari (philip är tipsarN) å de låter naaaaaaaajs! å dom e förband till millencolin tror jag??? :D
gutt. inte länge kvar nu! mindre än en månad!!!!!!!!! sen tar vi tågert till örebro där vi aldrig vart förut hihi. vi kommer säker gå vilse.... men NÄ :D vi klarar oss!
idag har jag vart i skolan, det va ganska OK. hade massage på mentorstiden.... man får ont i ryggen av å massera folk men de e lugnt för sen blir man ju masseradf så då försvinner det. därfr börjar jag alltid med att massera!!!!!!! ganska knäppt, vi är nog den enda klassen på skolan som får göra det på mentorstiden, men så blire väl när man har en idrottslärare som mentor antar jag?
vi hade  idrott också. det va ganska kuuul! vi körde lazZzergame! jag va superninja å blev aldrig träffad. det varade i ungefär 2 minuter haha sen blev jag den vanliga kajsa igen, hon som ALLTID blir träffad. men äh, jag klarar mig :D fick en boll i fejjan!!!!!!!!!! fyfabian va ont det gjorde. damn u carl säger jag bara HEHEHE.
vi fick gott kött på spanskan. skitgott  va deeeeee.  på musiken redovisade jag å amina vårt arbete om elektronisk musik. det gick nog ganska bra. endel gillade inte musiken bara.... KNÄPPISAR :D  de blidde kraftwerk å smk å justice å familjen. mmmmmuybien.
föresten så snöade det idag!!!!!!!! :O helt sjukt. blev ganska deppig! imorse vare liksom sol, sen vid ungefär halv tio började det SNÖA!!!!!!!!! sick.

mandoava.gif


hehehe jag gör reklam för mando diao AIGHT. men klicka på bannern! dom är bra

bilddagboken har ny layout. den krånglar som fan men de e ok för den e ganska snygg.

Kommentarer
Postat av: amina :P:P:P:P

bdb är
f
u
l
t
fult.

2008-03-17 @ 21:24:50
Postat av: kajso

du e ful :D

2008-03-17 @ 21:37:05
URL: http://kajso.blogg.se
Postat av: göran numero uno

örebro blir BÄST! Hoppas dom kör Mr.Clean. Fan det borde dom, det måste dom! Tänk dig moshpit efter introt. R-ö-j. KLockan är tio i 3 hos er och nu ska jag sova. BYE! :D

2008-03-18 @ 14:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0